NOWEL w najnowszej odsłonie kampanii reklamowej Lidl
Z początkiem września br. wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa Lidl Polska „Z Lidlem produkty z Polski w Europie” z udziałem Michała Zajezierskiego, Wiceprezesa Zarządu Nowel. Piekarnia Nowel już po raz drugi pojawiła się w kampanii wśród czołowych polskich dostawców zaopatrujących sklepy Lidl w Polsce i Europie.
Ponad miliard sztuk produktów dostarczonych do sklepów sieci Lidl w Polsce i w siedmiu innych krajach Europy – to najlepszy dowód na to, że nie tylko Polacy, lecz także mieszkańcy różnych zakątków Starego Kontynentu pokochali polskie pieczywo. Wypiekane według tradycyjnych receptur na bazie naturalnych składników, wyróżniające się „czystą etykietą”, bez konserwantów, spulchniaczy i wzmacniaczy smaku – takie właśnie są produkty z piekarni NOWEL, która jest głównym dostawcą pieczywa w sieci Lidl. „Dobrze wiedzieć, że właśnie teraz ktoś tam próbuje naszego polskiego pieczywa z Legionowa. Jesteśmy dumni, że możemy się tym dzielić ze światem” – przyznaje w spocie telewizyjnym Michał Zajezierski, Wiceprezes NOWEL Sp. z o.o.
Kampania prowadzona była w telewizji, prasie i internecie oraz w sklepach. Na antenach głównych stacji telewizyjnych wyemitowano 30-sekundowe spoty.
Film reklamowy z udziałem Michała Zajezierskiego, Wiceprezesa Nowel Sp. z o.o., można obejrzeć tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=4aKEi_Swp14