NOWEL po raz kolejny z certyfikatem „Wybór Konsumenta”

9 stycznia 2019 | Aktualności

W kolejnej edycji konkursu NOWEL już drugi rok z rzędu otrzymał tytuł „Wybór Konsumenta 2019” w kategorii „Chleb”. W porównaniu do bezpośredniej konkurencji uzyskaliśmy najwyższą średnią ocenę poziomu zadowolenia oraz intencji zakupu wśród konsumentów. Pod uwagę brane były również: jakość, różnorodność oferty, innowacyjność oraz wiarygodność. Badanie zostało przeprowadzone na reprezentatywnej grupie 2 345 polskich konsumentów w wieku 18-65 lat.

„Wybór Konsumenta” to system oceny i klasyfikacji marek, który po sukcesie odniesionym w Portugalii, pojawił się również w Polsce. To jedyny konkurs, w którym opinia konsumenta jest brana pod uwagę na wszystkich etapach oceny – od identyfikacji kryteriów zadowolenia, po ocenę produktów i usług. Marki biorące udział w plebiscycie oceniane są w podziale na kategorie reprezentujące najważniejsze segmenty rynkowe w Polsce.

NOWEL w najnowszej odsłonie kampanii reklamowej Lidl